אבני חן וחודשי השנה: גלו את הכוח שבחיבור האסטרולוגי

אבני חן וחודשי השנה: גלו את הכוח שבחיבור האסטרולוגי

בעולם התכשיטים, אבני החן משמשות לא רק כתכשיטים יפים, אלא גם ככלים להקשר בין אנרגיות האסטרולוגיות לבין חודשי השנה. הקשר המיוחד בין כל אבן לחודש מסוים מציע חוויות ומשמעויות ייחודיות, יוצרות איזון וקשר עם הטבע האסטרולוגי. במאמר זה, נסתכל על חודשי השנה והאבנים המתאימות לכל אחד מהם.

ינואר - גרנט: בתחילת השנה, חגים ומחדשים. אבן הגרנט, שמיוחסת לינואר, מציינת כוח, אומץ והתחדשות. היא מקנה אומץ לכל מי שנושאת אותה ומביאה עימה אנרגיות חיוביות לשנה החדשה.

פברואר - אמתיסט: בחודש של האהבה, אבן האמתיסט מתרכזת באהבה עצמאית ובזיכרון. היא מזכירה לנו לאהוב ולזכור, ומקנה אווירה של הרגע המתוק והרכות.

מרץ - אקוומרין: כשהאביב מתחיל להתעורר, אבן האקוומרין מציינת יצירתיות וחידוש. היא מסמלת נפש חופשית ופתיחות לאינסוף האפשרויות.

אפריל - דיאמנט: הדיאמנט, כמן האבנים המוכרות ביותר, מיועדת לאפריל. יצירתיות ופורצת דרך, היא מסמלת אור, נצחון ויופי פנימי.

מאי - אמרלד: בחודש של צמיחה ופריחה, אבן האמרלד מסמלת את נועזות הצמחיה והשקיעה. היא מעודדת להיות ירוקים, גם במשמעות המוסרית.

יוני - אגת: חודש החופש, והאגת המדהימה מסמלת רומנטיקה, יופי וחופש. היא מתקרבת ומעניקה נופש לנשים ביד.

יולי - רובי: הרובי הוא סימן לתשוקה ואהבה, מסמל את העוצמה האדם והאופטימיות. ביולי, הוא מתקרב לכל זו שמחפשת אהבה אמית.

אוגוסט - פרידוט: באוגוסט, עם החום והשמש, פרידוט מסמלת אורח חיים פריזמטי ואנרגיות חיוביות. היא מזכירה לנו לחיות באופן מלא ופתוח.

ספטמבר - ספיר: כאשר הסתיו מתקרב, אבן הספיר מסמלת אומץ, אמונה ומעריצה את החיים הפנימיים. היא מביאה שקט ואיזון לנשיאתה.

אוקטובר - טורמלין: טורמלין מסמלת צבעים ותוכן רב. באוקטובר, היא מתייחסת להתמודדות עם השנויים, כאשר העליה נפלאה מתקרבת. הטורמלין מספקת אנרגיה חיובית והתמודדות עם התנאים השונים שבכל עונה.

נובמבר - צירקון: בנובמבר, עם הקר והסתיו בשיאו, הצירקון מסמל חום, נחמה והבנה פנימית. הוא מעודד להתמודד עם השינויים בצורה רגועה וחיה לרגע.

דצמבר - טופז: עם קריסמס והחגים, הטופז המיוחד מסמל תקווה וחגים של שמחה. הוא יכול להיות תכשיט נפלא וגם פתרון למצבים קריסיסיים וקשים.

בחזרה לבלוג